arian ۱۴۰۳-۰۱-۲۶ 0 دیدگاه

قیمت های جدید پروژه های درحال ساخت و پیش فروش منطقه 22

افزایش قیمت پروژه های منطقه 22

منطقه 22 تهران، قطب گردشگری و قطب سرمایه گذاری در سال های متوالی در کلان شهر تهران بوده است. این منطقه با وجود انبوه سازی های فراوان و برج های لوکس و مقاصد گردشگری بسیار زیادی که در این منطقه تعبیه شده است، همیشه مقصد اول سرمایه گذاران بوده است. بیشترین سرمایه گذاری در این منطقه بر روی پروژه های درحال ساخت بوده است. تعداد زیادی پروژه مسکونی و تجاری و اداری در این منطقه در حال ساخت هستند. که ما در مجموعه سورن 22 تلاش بر این داریم که با معرفی و بررسی های کارشناسانه بهترین کمک را در انتخاب و پیشنهاد بهترین پروژه برای سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران داشته باشیم.

با وجود نوسانات افسارگسیخته قیمت طلا در بازار جهانی و بازار داخلی و همچنین بالا رفتن پلکانی قیمت دلار، در اکثر پروژه های پیش فروش و سرمایه گذاری در منطقه 22 شاهد افزایش قیمت بوده و هستیم. از طرفی دیگر پیشرفت هایی که پروژه های پیشنهادی مجموعه سورن 22 داشته است، چشمگیر بوده است. پس انتظار میرود افزایش قیمت در این پروژه ها طبیعی باشد.

با آغاز سال 1403 اولین پروژه ای که افزایش قیمت داد پروژه تندیس اقاقیا که جزو لوکس ترین برج های درحال ساخت چیتگر هستند بود. قیمت این پروژه از پایه قیمت متری 120 میلیون تومان به قیمت پایه متری 143 میلیون تومان افزایش داد. دومین پروژه، پروژه تریتیوم VIP و تریتیوم 4 بود. به ترتیب از قیمت پایه متری 105 میلیون تومان به 130 میلیون تومان و از قیمت پایه 90 میلیون تومان به متری 110 میلیون تومان افزایش داد.

پروژه های روی خاک مروارید شهر جنوبی نیز شامل این افزایش شدند که قیمت زمین و تراکم انها از متری 12 یا 13 میلیون تومان به متری 15 میلیون تومان افزایش داشت.

از همه مهم تر افزایش قیمتی است که در تاریخ 25 فروردین انجام شد. پروژه پدافند هوایی ارتش که با متری 25 میلیون تومان خرید و فروش میشد، از این تاریخ با افزایش 12 میلیون تومانی به متری 37 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

نظر بدهید