arian ۱۴۰۲-۱۲-۰۹ 0 دیدگاه

بهترین شهربازی ها در منطقه 22 تهران [لیست کامل + تصاویر]

محوطه بازی از بهترین شهربازی ها در منطقه 22 تهران و چیتگر

 در این مقاله قصد داریم به معرفی شهربازی های منطقه 22 بپردازیم. منطقه 22 که منطقه نمونه گردشگری تهران شناخته شده است، مراکز گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. ار پارک های جنگلی تا دریاچه و مراکز خرید و تفریحی متعدد. که همین جاذبه ها سبب شده تا بسیاری افراد برای سرمایه گذاری در پیش فروش برج های چیتگر مشتاق تر شوند. در مقالات جداگانه به معرفی هریک از انها خواهیم پرداخت. پس بریم سراغ معرفی شهربازی های منطقه 22.

لازم به ذکر است که ترتیب شهربازی ها اتفاقی است و به کیفیت انها مربوط نیست.

ساختمان سرزمین کودک آفتابسرزمین کودک آفتاب

سرزمین کودک آفتاب در محل نبش میدان موج واقع شده است. این مجتمع متشکل از مرکز خرید، شهربازی و مرکز فرهنگی میباشد. مرکز خرید کودک افتاب در 3 طبقه و حدود 100 واحد تجاری درحال خدمت رسانی هستند. در این مرکز خرید انواع و اقسام فروشگاه های مربوط به کودکان یافت میشود. در این مرکز خرید رستوران و کافی شاپ های مخصوص کودکان نیز وجود دارد. شهربازی این مجتمع در یک طبقه اماده پذیرش کودکان است. نا گفته نماند که در این مجتمع کلاس های اموزشی و برنامه های اموزشی نیز برگزار میشود.

شهربازی سرپوشیده پالامد طوبی چیتگرشهربازی پالامد

شهربازی پالامد در مجتمع تجاری اداری طوبی در محله کوهک قرار دارد. این شهربازی با بهره گیری از بیش از 90 دستگاه مدرن و با مجوز استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران برای همه سنین فضای شاد و مفرحی ساخته است. این مجموعه دارای دستگاههایی چون قطار شادی، قطار فانتزی، آفتاب مهتاب ( چرخ وفلك)، بازی های VR، ماشين برقی کودک و بزرگسال، كشتي شادی، تاب، ترامپولين، سرسره بادی، استخر توپ، هلی كوپتر، ایرهاکی و غیره است.

هلیوم پارک ایرانمال

هلیوم پارک یا ترامپولین پارک که در مجتمع تجاری تفریحی بزرگ ایران مال واقع شده است، یک فضای پر از نشاط و سرگرمی با بازی های بسیار تحرکی و نشاط اور برای بزرگسالان و کودکان طراحی شده است. هلیوم پارک ایرانمال در طبقه G1 است. در این پارک تفریحات و بازی هایی چون انواع ترامپولین ها (صفحات فنری که قدرت پرش را چند برابر میکند)، صخره نوردی، فوتبال در حباب، مسیر نینجا و چند بازی متنوع و هیجان انگیز دیگر وجود دارد. نکته قابل ذکر این است که فضایی اختصاصی برای بازی های کودکان زیر 5 سال نیز در این پارک تعبیه شده است. علاوه بر انواع بازی های بزرگسالان و کودکان در هلیوم پارک رستوران، کافی شاپ و سالن تولد و دورهمی و همچنین فضای نشستن برای والدین نیز در نظر گرفته شده است تا یک روز بسیار مفرح و شاد را برای شما بسازد.

نقشه کامل شهربازی هزار و یک شهر

شهربازی هزار و یک شهر

شهر بازی هزار و یک شهر که بزرگترین شهر بازی ایران و خاورمیانه است در زمینی به مساحت 139 هکتار یعنی یک میلیون و 390 هزار متر مربع طرح ریزی شده است. شهربازی هزار و یک شهر در منطقه 22، شمال بزرگراه خرازی و تقریبا رو به روی مرکز تجاری و تفریحی ایران مال قرار دارد. این مجموعه ی بزرگ متشکل از چندین بخش متنوع است. در این مجموعه 3 هتل قرار دارد. هتل 3 ستاره سندباد، هتل 4 ستاره سیراف و هتل 5 ستاره اورنگ. بخش های دیگر این شهربازی عبارت اند از: نگارستان تهران، شهر قصه، شهربازی سرپوشیده شهرزاد، پارک آبی آبشاران، خیابان سرگرمی، برج های اداری و هتل آپارتمان و همچنین مرکز مطالعات اسلامی شبستان.

نظر بدهید