arian ۱۴۰۳-۰۱-۱۹ 0 دیدگاه

مرکز خرید طوبی چیتگر، مجتمع تجاری اداری [ویدئو + امکانات]

مرکز خرید طوبی چیتگر

مجتمع تجاری و اداری طوبی در یکی از محله های پر آوازه منطقه 22 قرار دارد. از این رو که دسترسی بسیار خوبی دارد و نزدیکی این مجتمع به بزرگراه های آزادگان و حکیم و بزرگراه تهران-کرج و همچنین مرکزیت داشتن لوکیشن این مجتمع باعث شده است که بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب کند. منطقه 22 به برج های بلند و اب و هوای خوب مشهور است. از این جهت افزایش این منطقه روز به روز رو به افزایش است و وجود یک مجتمع تفریحی و تجاری بسیار مورد نیاز بود. مجتمع تجاری، تفریحی و اداری طوبی این نیاز را در محله کوهک براورده کرده است.

مشخصات کلی مجتمع تجاری و اداری طوبی

مجتمع طوبی در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع ساخته شده است. این مجتمع بزرگ در تاریخ 12 شهریور سال 1394 به بهره برداری رسید و افتتاح شد. زیر بنای این مجتمع 105 هزارمتر مربع است. این مجتمع دارای 21 طبقه است. که از این 21 طبقه، 5 طبقه تجاری مثبت و 2 طبقه تجاری منفی دارد، که حدود 700 واحد تجاری را در خود جای داده است.

بخش تجاری مرکز خرید طوبی 2

 مجتمع طوبی متشکل از ۷۰۰ واحد تجاری در ۵ طبقه است.

طبقه منفی یک: در این طبقه، فروشگاه‌های پوشاک، اسباب‌بازی، نوشت‌افزار شهر قلم، مبلمان، شهربازی، هایپرمارکت و قنادی لادن واقع شده است.

طبقه همکف: در این بخش، فروشگاه‌های پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف‌ و کفش، محصولات چرمی، اسباب‌بازی، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم‌خانگی، خدمات موبایل، تابلو فرش، خیاطی، کافی‌شاپ، بوفه خوراکی، آب‌میوه‌فروشی و فست‌فود به چشم می‌خورد.

طبقه اول: در این طبقه، فروشگاه‌های متنوعی از لوازم ورزشی، آلات و ادوات موسیقی، موبایل، تابلو نقاشی، کالای خواب، ساعت‌، عطر و ادکلن، آرایشگاه مردانه و بوفه‌های خوراکی وجود دارد.

طبقه دوم: در این بخش، می‌توانید کالاهایی نظیر پوشاک زنانه و مردانه، پوشاک کودک، شال و روسری، کیف و کفش، موبایل، اکسسوری، صنایع دستی،‌ لوازم تزیینی و دکوری، ظروف پلاستیک، چینی و کریستال، عینک، محصولات فرهنگی، مواد غذایی، قهوه و شکلات را تهیه کنید.

طبقه سوم: در این طبقه، انواع پوشاک مردانه، پارچه، لوازم تزیینی، مبلمان، کفش ورزشی و خدمات جانبی کامپیوتر عرضه می‌شود و طبقه چهارم به بازار طلا اختصاص یافته است.

رستوران ها و کافی شاپ های مجتمع طوبی چیتگر

در طبقات 4 تا 7 این مجتمع رستوران ها و کافی شاپ های متنوع و متفاوتی قرار دارد. در هر طبقه با زیر بنای 300 متر مربع رستوران ها و کافی شاپ های متفاوتی وجود دارند. ناگفته نماند که فست فود و کافی شاپ هایی نیز در طبقه همکف و زیر همکف هم هستند.

پارکینگ و آسانسور های مرکز خرید طوبی کوهک چیتگر

قطعاً وجود آسانسور و پله برقی در هر مجتمع تجاری از اهمیت بسزایی برخوردار است. استفاده از سیستم‌های جدید افزایش سرعت و کاهش زمان انتظار مشتریان تنها با استفاده از پله برقی و آسانسور امکان‌پذیر خواهد بود. آسانسورهایی که در مجتمع تجاری طوبی وجود دارند دارای مصرف بسیار کم بوده و هیچ‌گونه خطای فنی در آن‌ها وجود ندارد. در این مجتمع تعداد 14 آسانسور وجود دارد. که اگر بخواهیم به تفکیک به آنها اشاره کنیم به شرح زی خواهد بود:

  • 2 لاین آسانسور پاناروما
  • 4 لاین آسانسور در قسمت تجاری با ظرفیت 13 نفر
  • 4 لاین آسانسور در قسمت تجاری و اداری با ظرفیت 13 نفر
  • 4 لاین آسانسور در قسمت تالار های پذیرایی با ظرفیت 20 نفر

همچنین تعداد 18 لاین پله برقی در قسمت تجاری این مجتمع موجود است. این مجتمع 6 طبقه پارکینگ طبقاتی نیز دارد که بسیار در سهولت و ارامش بازدیدکنندگان تاثیر دارد.

 بخش اداری طوبی منطقه 22

بخش اداری مجتمع طوبی متشکل از سه برج A ، B و C است. هر برج شامل حدود 15 طبقه است و در هر طبقه 6 واحد اداری وجود دارد.
تالار پذیرایی 

«تالار پذیرایی لبینا» با چهار سالن مجزا و قابلیت برگزاری دو مراسم به‌طور هم‌زمان در طبقه ششم مجتمع تجاری اداری طوبی قرار دارد. این تالار دارای دی‌جی جداگانه و آسانسورهای مجزا برای هر سالن است. همچنین ۲۰۰ پارکینگ مجزا برای این تالارها در نظر گرفته شده است.

ساعت کاری مرکز خرید طوبی چیتگر

ساعت کاری مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر در بخش‌های مختلف تجاری و اداری به شرح زیر است:

  • ساعت کار طبقات تجاری (منفی یک، همکف، اول، دوم و سوم)، بازار طلا (طبقه چهارم) وشهربازی پالامد: از ساعت ۱۰ تا ۲۲
  • ساعت کار هایپرمی، رستوران و کافی‌شاپ‌ها: از ساعت ۱۰ تا ۲۳
  • ساعت کار طبقات اداری : هشت تا ۱۷

دسترسی های مجتمع تجاری، تفریحی و اداری طوبی

این مجتمع در آدرس کوهک، نبش خیابان نسیم 16 قرار دارد. برای دسترسی به این مجتمع میتوانید از بزرگراه حکیم و یا همت وارد بزرگراه آزادگان جنوب شوید و از خروجی نسیم 16 وارد کوهک شوید. به محض ورود به خیابان نسیم 16 این مجتمع بزرگ را در سمت راست خود مشاهده میکنید. برای دسترسی به طوبی با وسایل نقلیه عمومی نیز میتوانید با مترو، به مترو چیتگر برسید و با سپس با استفاده از اتوبوس و یا تاکسی به این مجتمع برسید. گرچه که اگر اهل پیاده روی باشید میتوانید از مترو چیتگر پیاده به سمت شمال بروید و پس از 5 تا 10 دقیقه پیاده روی به این مجتمع خواهید رسید.

قیمت اجاره واحد اداری در مجتمع طوبی

این مجتمع بزرگ به دلیل دسترسی های بسیار عالی و سهولت در رفت و آمد به این مجتمع، شرکت های معتبر و بزرگ خواهان اجاره ی واحد اداری در این مجتمع هستند. در همین راستا قیمت اجاره واحد اداری در این مجتمع را در این مقاله جا داده ایم. هرچند شما میتوانید برای اجاره ی واحد اداری در این مجتمع با کارشناسان مجموعه سورن 22 در تماس باشید. قیمت اجاره واحد اداری در مجتمع تجاری و اداری طوبی نسبت به مجتمع های دیگر با این ویژگی ها بسیار مناسب است و از متری 15 میلیون تومان تا متری 18 میلیون تومان بسته به ویو و جهت واحد متغیر است.

برخی سوالات شما در مورد مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر (طوبی2)

در زیر سوالات پر تکرار به همراه پاسخ های آن قرار داده شده است؛

این مجتمع در منطقه 22 تهران، کوهک، نبش خیابان نسیم 16 قرار دارد.

بله، در این مجتمع 6 طبقه پارکینگ طبقاتی وجود دارد.

نظر بدهید